sobota, 10 sierpnia 2013

1

Mówią ci, że jesteś beznadziejna, brzydka, gruba. Obrażają cię, wyzywają a ty przegrywasz.. bo im wierzysz. Zaczynasz myśleć, że nigdy nie będziesz wystarczająco dobra.Wmawiasz sobie, że już zawsze będziesz sama, że nikogo przy tobie nie będzie. Tracisz wiarę w siebie, w życie. Tracisz wszystko co dobre. Nie chcesz z nikim porozmawiać bo myślisz, że jeśli to zrobisz to przegrasz. Boisz się, ze nikt cię nie zrozumie, nie pomoże. Nienawidzisz siebie. Myślisz o rzeczach które cię zraniły i których nie możesz mieć. 
Mówią, że czasami warto się wypłakać ale to nie działa kiedy nie potrafisz zaakceptować samego siebie.
Wszystko ukrywasz za sztucznym uśmiechem.

Tak to się zaczyna...






____________
Jeśli masz problem, lub znasz kogoś
kto potrzebuje porozmawiać,
napisz do mnie.
*twitter

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na tt słonko @Vickyxx_

      Usuń
    2. To miłe... Ale nawet nie wiedziałabym od czego zacząć. Jest za dużo do pisania, tłumaczenia. I tak, za bardzo bałabym się, co sobie o mnie pomyślisz.

      Usuń
    3. Jestem tu dla ciebie, robię to dla ciebie :) Wiem co czujesz i pomyślę sobie to samo co myśle o tym co kiedyś robiłam "jesteśmy słabe" i tyle.

      Nie jesteś tutaj sama :) Jesli zmienisz zdanie to czekam @Vickyxx_

      xoxo

      Usuń
  2. Znam to .. Kiedy dodasz nr 2 ? prosze szybko chce poznać historię .. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie będę starała się coś dodać, dziękuję słonko <3 xx

      Usuń
  3. to piękne , ze satrasz sie pomóc . gdybym znalazła ten likn 5 minut wczesniej nie zrobiła bym tego co zrobiłam .
    @holdingheart

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam to ze łzami w oczach... To pierwszy rozdział,a ja już ryczę jak głupia. Nie wiem jak jest Wam ciężko.Na pewno dużó przeszłyście,pamiętajcie że nie musicie 'TEGO'robić.Nie wiem jak to jest. Nigdy tego nie robiłam, i mam nadzieję że nie sięgne po żyletkę. Choć nie wiele do tego brakuje,aż po Twoim pierwszym wpisie czuć od Ciebie wielką wrażliwośc.Pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń