niedziela, 18 sierpnia 2013

-1

Wszystko co tutaj zamieszczam jest napisane w 100% przeze mnie.
Moje odczucia, moja historia, to wszystko napisane jest z serca. 


Piszę to dla siebie jak i dla was.
Pisanie tutaj pokazuje mi jak moje życie wyglądało kiedyś, jaka byłam i dodaje mi siły, 
motywuje mnie by nie przestawać z tym walczyć.

Chcę pokazać ludziom którzy tego nie doświadczyli jak to jest, ile musimy przejść i 
jak bardzo jest ciężko, ale również dla osób, które właśnie są w identycznej sytuacji.. 

Chce uświadomić ci w jakiej złej sytuacji jesteś, jak ona wygląda tylko po to
byś wzięła sprawy w swoje ręce i starała się z tym walczyć a kiedy wygrasz,
pokarzesz sobie i innym jaka silna się stałaś, jaka silna jesteś.



Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie, 
pogadać o problemach, popytać mnie o wszystko to zapraszam


Jeśli jesteś ze mną pozostaw po sobie znak.

- Vicky  ♡

1 komentarz: